informatie overload
We worden voortdurend gebombardeerd met impulsen via e-mails, banners, teasers, likes, shares, hashtags en andere kanalen, maar wat nemen we er eigenlijk nog van op? En waar ligt de irritatiegrens? Nog belangrijker; hoe prik je met jouw specifieke boodschap nog door die constante kanonnade van (non)informatie heen? Hoe bereik je in dit tijdperk van massamedia en informatie-overload nog je doelgroep?
back to basics
Er bestaan massa’s spreuken over goede communicatie. Vaak variaties op het thema “stop talking, start listening”. Verrassend genoeg vinden we het in praktijk toch behoorlijk lastig dit advies te volgen. Voor je het weet, vliegen het vakjargon en de mission statements je weer om de oren. Druk eens op de pauzeknop en laten we eens uitzoeken wat jouw bedrijf nu werkelijk uniek maakt.
communicatie op scherp
Waar zit dat onderscheidend vermogen nu werkelijk… en hoe benutten we het maximaal in de benadering van je doelgroep? Buro Bergmans helpt je te focussen op de kracht en unieke eigenschappen van je bedrijf, en dat te zien vanuit het perspectief van je klant. Met die inzichten zetten we je communicatie op scherp en zorgen voor samenhang tussen vorm en boodschap!
no nonsense communicatie
Communicatie is boeiend, zeker als je ‘m kunt reduceren tot een absoluut, maar uiterst functioneel minimum. Stilte en witruimte zijn vaak heel effectief en bijna altijd mooi.
Buro Bergmans gelooft in de Kunst van het Weglaten. We zorgen dat je boodschap helder en effectief overkomt bij de mensen die je echt wilt bereiken.
meer weten?
Genoeg geschreven! Er moet tenslotte nog iets te bespreken overblijven. Wil je meer weten over onze kijk op communicatie en onze aanpak? Neem gerust contact op via dit contactformulier! We zijn maar een klik verwijderd.